Rabu, 12 Februari 2014

Jangan tertipu membeli Pendrive/MemoryCard Tiruan

Haaa..topik ni agak panas memandangkan aku sendiri pun meniaga jugak.tapi korang jangan tersilap ok.aku meniaga pakaian perempuan takde kena mengena dengan pendrive tiruan tu.hehe.sebut pasal pendrive ni takkan la korang tak kenal kot kan.aku ada terbeli pendrive tiruan dengan harga RM 20 dengan kapasiti penyimpanan data dia 64 GB.pendrive ni aku beli kat Pasar Pagi Stadium Shah Alam hari Ahad.kat situ memang bersepah puak puak penipu ni mencari makan dengan menipu.hah tak caya try lah datang beli.fuhh.murah kan.sebab aku dah kena lah ni aku nak bagitau.selain pendrive.memory card micro SD pun ada yang tiruan jugak,yang ni pun aku ada beli,kalau kat Uptown Danau Kota pun ada jual jugak memang murah gile beb.member aku sendiri yg meniaga kat sini pun diorang kencing jugak.pelik kann.Gentle la aku cakap tak guna beli barang yang terlalu murah ni.tapi yang peliknye kedai yang menjual barang barang macam ni langsung tak kena apa apa tindakan dari pihak berwajib.so.korang takpayah lah membazir beli pendrive/memorycard yang murah tapi tak boleh nak guna kan.bak kata pepatah "alah membeli menang memakai"
hehehe gambar contoh ni aku rembat kat google harap harap owner gambar ni tak marah okeyy.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan