Khamis, 13 Februari 2014

Taktik buat duit dengan Weeklypay

Korang yang bijak bijak kat luar tu mesti pernah dengan tentang taktik buat duit cara senang kan.korang cuma perlu share link link yang diorang bagi pastu korang akan dibayar untuk setiap klik.senag kan??
tapi jangan tertipu lah dengan helah diorang ni sebab diorang takkan membayar satu sen pun kat korang tapi diot\rang akan menibai kredit telefon anda sampai habis.korang tak caye ke?aku dah pun terkena.punya lah bersemangat aku share link link diorang bagi tu kat fb,twiter n whataver.katanya selepas duit dalam akaun ada usd 300 dan keata korang boleh keluarkan duit tu.haha.usd300 kalau tukar duit malaysia berapa dah.kira la sendiri.jangan buang masa korang dengan benda yang buang masa ni ok.aku share ni sebab taknak korang tertipu dan buang masa korang.ni bukti aku punya akaun weeklypay nihh.haha.sekadar bagi info k.kalau salah korang perbetulkan lah aku.banyak lagi link link yang membuang masa macam ni.tapi yg ni tengah hot sekarang kann.hehe.yang pastinya benda ni adalah sangat mengarut ok.takkan lah senang senang nak dapat duit kan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan